FORUM moniquesweb

moniquesweb

https://www.cu2.nl/moniquesweb
M
monique 10/08/2005 19:13

Lief & Leed

heb je iets minder leuks meegemaakt of juist iets heel leuks

Vertel het dan hier!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]

M
Marloes 19/08/2005 12:16
Je broer..?

Waarom, wat had die gedaan? ( Als je dat liever niet wilt vertellen hoeft dat niet hoor )

M
monique 19/08/2005 12:18
nou ik heb toch iets met kees!!

En hij vondt het in begin echt heel leuk enz maar gisteren begon hij ineens moeilijk tedoen want hij vondt dat ik nog wel beetje tejong was voor kees en daar kan ik weer niet zo goed tegen want we schelen ook wel paar jaar maar dat maakt toch niet uit als je van elkaar houdt?

of zie ik dat verkeerd??

M
Marloes 19/08/2005 12:20
Heb je iets met Kees? Aaahh wat schattig...Dat vind ik echt lief, jij bent nu toch 17? En kees 24?

M
monique 19/08/2005 12:22
ja ik 17 en hij nog 23 haha dus ik vindt het niet echt een super erg verschil...

ja ik heb iets met kees haha

M
Marloes 19/08/2005 12:25
6 jaar, mwahh vind ik ook niet echt erg hoor, als je elkaar echt leuk vind en van elkaar houd!

Maar ik kan het ook begrijpen dat Jan er even van schrikt, zijn beste vriend gaat nu met zijn zusje.

Dat is ook moeilijk voor Jan!

Maar ik vind het wel leuk voor jullie haha!

Als ik kees binnenkort weer zie ( Ik ga maybe naar de kermis ) feliciteer ik hem ff haha! ik vind het echt zooo schattig..

M
monique 19/08/2005 12:27
ow gezellig nou misschien zie ik je dan ook wel

wat is daar schattig aan ik weet dat kees schattig is hahaha

M
Marloes 19/08/2005 12:29
Gewoon dat vind ik lief, haha

Hoelang hebben jullie al wat dan? Want ik heb dr nooit wat over gehoord. En het staat ook nergens op internet ofzo!

En onder Gewoon Jan smit hadden jullie nog niks toch?

M
monique 19/08/2005 12:32
nee toen hadden we nog niks we hebben nu maand en 6 dagen haha

M
Marloes 19/08/2005 12:35
Oke, en Jan is ook nog steeds vrijgezel hé.. ( Hij was paar dagen geleden op de radio ) Nou hij mag wel ff bij mij langs komen, hahaha..(Ik heb ook een vriend hoor daar niet van ) maar dan als ik echt moest kiezen ging ik toch voor Jan haha! heeft Jan eigenlijk veel vriendinnetjes gehad? ( Sorry als ik zoveel vraag haha )

M
monique 19/08/2005 12:38
ja hij is nog wel vrijgezel hahaha

hij heeft er niet echt veel gehad dat ik zo kan tellen 4 maar kan zijn dat ik iemand ben vergeten he hahaha

maakt niet uit je vraagt maat raak

M
Marloes 19/08/2005 12:43
haha, nou al was Jan niet beroemd en ik zou hem tegen komen op straat had ik hem nog de hele dag achter na gelopen, Heel veel mensen vinden Jan gewoon leuk omdat die beroemd is enzo. Maar al zou ik hem tegen komen op straat zou ik hem ook achter na lopen haha. Ik weet niet jan heeft iets dat mij echt aanspreekt, hij heeft gewoon ALLES wat ik mooi vind. En hij gaat gewoon super lief met zijn fans om enzo! Haha.. Hoe is het eigenlijk gekomen tusse jou en Kees...? Opeens uit het niets?

M
monique 19/08/2005 12:52
nou niet echt uit het niets eerst vondt ik hem al een lekkerding en toen is dat weer even weggevallen en toen was ik een keer uit met wat vrienden en kees was ook in het gat (dat is het cafe waar ik vaak uit ga) en toen zei z'n vriend van heb je weleens met kees gezoent ik zo nee natuurlijk niet en later op die avond toen we der genoeg ophadden zei ze van als jij kees durft tezoenen dan betaal ik volgend weekend alles dus ik denk dat is goed dus ik loop naar kees het wel uitgelegt van die weddeschap en met hem gezoent en vanaf dat moment ben ik echt helemaal gek op hem en ja toen is het een beetje van zelf gegaan

M
Marloes 19/08/2005 12:55
hahaha waren Simon en Jan dr ook bij ??

Jullie hebben dus echt op een leuke manier wat gekregen haha!

Moet je trouwens nog 1 jaar op school zitten?? Of heb je je examen al?

M
monique 19/08/2005 12:57
ik moet nog 1 jaar...

ja die waren er ook bij haha

M
Marloes 19/08/2005 12:58
ik zie dat hoofd van Jan al helemaal voor me.. Me zusje? Met kees? hahaha ik word melig

Ik krijg nu me moeilijkste Jaar, Gatverdamme zie dr echt tegen op!

En dan nog een vrezelijke mentor!

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12345
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |