FORUM moniquesweb

moniquesweb

https://www.cu2.nl/moniquesweb
M
monique 10/08/2005 17:38

Kermis volendam!!!!

Hoe lang nog?

22 dagen, 6 uren, 27 minuten, en 16 seconden

Kermis data

Oke, we zijn aan het aftellen, maar wanneer is de kermis nou precies?

Vrijdag 2 september

Zaterdag 3 september

Zondag 4 september

Maandag 5 september

Kermis niet in gevaar voor het Magical Trio

Doodziek ligt Kees Tol in de ambulance. “Dokter, red ik het nog wel?" vraagt hij zich zingend af. Want „de kermis nadert snel". Geen Volendammer wil de kermis missen, begin september. En dus ook hét Magical Trio niet. Daarom zijn jan Smit en Simon Keizer hun vriend Kees; met ambulance en,al, onmiddellijk te hulp geschoten. Dit is het verhaal van 'Hey dokter', de nieuwe kermishit van het Magical Trio waarvoor gisteren de hele dag videoopnamen werden gemaakt. onder meer bij het Waterlandziekenhuis in Volendam waar de opvang van de zieke Tol uitstekend was verzorgd.

Tal van artsen, chirurgen en verpleegsters (voor deze gelegenheid allemaal gerekruteerd uit de vriendenkring van het trio) bekommerden zich om de patiënt, die de kermis in zijn dorp natuurlijk niet zal hoeven missen. Want het verhaal heeft, vanzelfsprekend, een happy end. De regen noopte het filmteam (United Broadcast Facilities, dat ook de televisiesoap 'Gewoon Jan Smit' heeft gemaakt) tot enkele improvisaties. Zo moest de Purmerendse ambulance van Dirk Bloothoofd en Bregje Bertoen onder het afdak vlakbij de ingang van het ziekenhuis worden geparkeerd. Dat leverde prompt enkele hilarische situaties op, omdat argeloze bezoekers zich afvroegen hoe het kwam dat er bij de ambulance zoveel plezier werd gemaakt. Met „Ja, loopt u maar door. Ik kom zo bij u", deed pseudo-dokter Kees 'Parre' Tol de pret nog meer toenemen.

Op de bovenverdieping van het ziekenhuis gaf patiënt Tol de danseressen nog wat choreografische aanwijzingen. Daar voegden zich ook zangeres Sita en 'onderweg naar morgen' actrice Tamara Brinkman bij het in groen en wit gestoken gezelschap. „Het leek ons leuk om ook een paar bekende Nederlanders mee te laten doen", aldus Jan Smit. „Maar voor niks, heb ik gezegd. En ook dat ze misschien maar heel eventjes in beeld zouden komen." Geen enkel probleem voor de televisiepersoonlijkheden, van wie Sita later op de middag ook nog meeging naar de Brugstraat. Daar werden naast 't Gat van Nederland de buitenopnames gemaakt. Het regende af en toe pijpenstelen, maar dat deerde artiesten en fans niet. De talloze meisjes waren allang blij dat ze in een heuse videoclip mochten meedoen. En ook nog eens vlakbij hun idool: Jan Smit.

Keer op keer klonk 'Hey dokter' uit honderden kelen. Cameraman Bram van Spengen filmde de dansend en zingende menigte vanuit het zolderraam van souvenirwinkel Karels. Tot regisseur Martijn Faber tevreden was over het resultaat. De natgeregende fans mochten daarna op handtekeningen en fotojacht. En toen werd het droog.

Magical Trio treed maandag van kermis op in de tent!

Op een lokale kabelkrant is inmiddels bekend gemaakt dat op maandag van kermis het Magical Trio optreed in de Kermistent. Mocht er nog meer informatie binnenkomen, dan laten we je het zo snel mogelijk weten!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

A
amanda 10/08/2005 17:59
leuke topie en verslag moninique

ik ga samen met shir van 2 tot 5 heb er nou al zin in maar ja nog 22 dagen wil wel eens zien hoe de kermis in vdam is zo te horen super

M
monique 10/08/2005 18:34
ja ik vindt hem echt helemaal geweldig echt super gezellig

A
amanda 10/08/2005 19:15
oke dan ik ga voor het eerst dit jaar

M
monique 10/08/2005 19:17
gezellig misschien dat ik je dan nog wel zie

A
amanda 10/08/2005 19:19
ja heel gezellig hoop ook dat ik jou zie

M
monique 10/08/2005 19:19

A
amanda 10/08/2005 19:21
nah ja heb je de lach kichk hahahaha

M
monique 10/08/2005 19:22
je bent niet de enige hoor

A
amanda 10/08/2005 19:28
hahaha gelukkig

M
monique 10/08/2005 19:31
ja he

A
amanda 10/08/2005 19:41
haha ja

M
monique 10/08/2005 19:44
tot waneer blijven jij en shir met de kermis en waar slapen jullie?

A
amanda 10/08/2005 19:51
we blijven tot de einde van de kermis en we slapen in old duchte of zo iest

M
monique 10/08/2005 19:51
ow old dutch dat is super gezellig hotel

A
amanda 10/08/2005 20:03
ja die ja dat lijkt mij ook een super hortel

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12